Застрахователни брокери, клиентите и рисковете на днешния ден
Karoll Standard Няма коментари

Застрахователни брокери, как могат да помогнат на клиентите да се подготвят за възникващите днес рискове?

С дигитализацията, начинът, по който светът реагира на пандемията, на „новото нормално“, промени бизнеса завинаги. В свят на промяна и несигурност – непрекъснато се появяват нови рискове. Обикновено тези рискове, пред които се изправяме сега, може да са значително по-различни от тези, пред които сме били изправени преди две години.

Ако има две думи, които обобщават последните две години, то със сигурност те са „промяна“ и „несигурност“. Бяхме принудени да променим много аспекти от личния и професионалния си живот – включително начина, по който работим, начина, по който купуваме и продаваме и начина, по който живеем – бизнесът също бе принуден да се промени.

И всичко това се случва на фона на несигурността. С промяната идват нови и развиващи се рискове – и на хоризонта излизат редица предизвикателства, с които фирмите трябва да бъдат готови да се справят.

Застрахователни брокери, те могат да предложат добавена стойност на своите клиенти. В несигурни времена като днешните те все повече се доказват като доверен и ценен бизнес партньор.

Светът се променя бързо, много различно от това, което бе само преди няколко години. И само защото сме правили нещо по определен начин в миналото, това не означава, че е правилното нещо, което трябва да направим и към днешна дата. Застрахователната среда също се промени.

И така, имайки предвид всичко това, опираме до 4 ключови риска, с които застрахователните брокери трябва да са наясно за 2022 година.

Промени в поведението на потребителите и дигитализация

Чрез блокирането, което стана част от живота на мнозина по света, предприятия, фирми бяха принудени да преминат към различни оперативни модели, докато клиентите бяха принудени да променят начина, по който закупуват стоки и услуги.

Бързата промяна в стратегията излага бизнесите на нови рискове

И докато много фирми бързо приеха дигитализацията, то има други, които не са го направили – често клиентите прибягват до дигитално ръководени бизнеси.

Правна и регулаторна несигурност

Видяхме значителни промени в изискванията на регулацията и спазването на политиките от правителствата и е важно да сте наясно какви промени предстоят в индустриите, в които работят клиентите ни.

Рискове за психичното здраве и хората

Не може да се отрече, че последните няколко години бяха психи тежки. Като работодатели, предприятията носят отговорност за своите служители – и те представляват възникващ риск, тъй като работните договорености се променят отново.

Застрахователни брокери, те могат да помогнат като осигурят истинска добавена стойност като експерти по рисковете. Чрез тези прозрения за риска те застават до своите клиенти, за да им служат като значим партньор.

Разбирането на риска и въвеждането на ефективни стратегии за управление може да спести време, пари и по-важното животи, както и да защити репутацията на фирмата.

И когато правят това, те трябва да могат да гарантират на своите клиенти, че имат не само застрахователно портфолио, а правилния набор от застрахователни полици за рисковете, пред които са изправени днес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *