Karoll Standard Няма коментари

Помощ при пътуване е застрахователен продукт, който осигурава спокойствие, сигурност и защита на притежателя си.


Ето и отговорите на пет актуални въпроса относно този вид застраховка:

  1. От кой момент започва да действа моята полица? – От момента на преминаване на границата на територията на страната, посочена в договора. Ако полицата се издава за няколко пътувания наведнъж – мулти трип, тя влиза в сила всеки път, когато преминете границата на посочената територия.
  2. Трябва ли да имам разпечатана застрахователна полица помощ при пътуване при мен? – Не, достатъчно е да имате сканирано копие  на електронната си поща или снимка на документа на мобилния си телефон.
  3. Застрахователното събитие настъпи в последния ден на застраховката, какво да правя? – Ако инцидентът е настъпил по време на срока на договора, всяка застрахователна компания е длъжна след като е уведомена да възстанови разходите за медицинска помощ.
  4. Застрахователната компания поема ли транспортни разходи до лечебното заведение? – Зависи от условията на конкретната полица, която е сключена.
  5. Загубих си личните документи по време на пътуването. Застраховката ще ми помогне ли? – При загуба на лична карта или задграничен паспорт, се покриват разходите за вадене на нови документи.

Застраховката помощ при пътуване има своите предимства, които не са никак за подценяване. Сред тях са богат набор от покрити рискове, възможност за добавяне на допълнително покрития.

Искате да се чувствате уверени и защитени докато пътуване? Изберете за свой партньор застрахователен брокер Карол Стандарт и се насладете на предстоящото Ви пътуване със застраховка помощ при пътуване!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *